ラジオ英会話 20/12/16#173 行動の是非を尋ねる - PIPE DREAMS

2020/12/23

ラジオ英会話 20/12/16#173 行動の是非を尋ねる

 文法と語彙 -Grammer and vocabulary-


You must promise not to laugh. OK?

あなたは笑わないって約束してもらわなきゃダメですよ、分かった?


I promise.

約束します。


What made you decide to start doing that?

どうしてそれをやり始めようと思ったのですか?

スポンサードリンク


Absorb the flow


It’s tap dancing. What do you think?

それはタップダンスなんです、どう思いますか?


What do you think about me asking Chisato out?

僕がちさとを誘う事をどう思いますか?


I want to quit my part-time job. Do you think it’s all right to do it?

バイトを辞めたいんだけど、そうしていいと思いますか?


I’m thinking of starting my own business. what would you say if I did that?

企業しようと思うんだけど、どう思いますか?


Create the flow

私はコンバーチブルのスポーツカーを売ろうと思ってます、どう思いますか?

I’m thinking of selling my convertible sports car. What do you think?


私は世界中をバックパック旅行したいのです。突拍子もにいですか?

I want to go backpacking around the world. Do you think I’m crazy?


私がホノルルマラソンを走るとゆうのはどう思いますか?

What do you think of me running to Honolulu marathon?

スポンサードリンク

0 件のコメント:

コメントを投稿