ラジオ英会話 20/12/21#176 アドバイスを求める - PIPE DREAMS

2020/12/30

ラジオ英会話 20/12/21#176 アドバイスを求める

 文法と語彙 -Grammer and vocabulary-


He could perform for everybody.

彼はみんなのために踊ってくれるかもしれません


That doesn’t seem like him.

それは彼らしくありません。

スポンサードリンク


Absorb the flow


We need some entertainment. What would you advise me to do?

私たちはちょっとした楽しみが必要です。何かアドバイスしてもらえますか?


My students won’t listen to me. I’d appreciate your advice.

私の学生が私の言う事を聞きません。何かアドバイスを頂けるとありがたいのですが。


I’m in love with two women.  if you were me what would you do

二人の女性が好きなのですが、あなたならどうしますか?

My English reading skill is very low. Have you got any ideas?

英語読解力がかなり低いです。何かアイデアはありますか?

Create the flow


私の近所の人達はよく騒がしい音楽をかけます。私が何をするべきかアドバイスを頂けますか?

My neighbors often play loud music. What would you advise me to do?


僕は彼女と別れたいのですが、傷つけたくないのです。何かアドバイスをくれませんか?

I want to break up with my girlfriend but I don’t want to hurt her. Have you got any ideas?

スポンサードリンク

0 件のコメント:

コメントを投稿